کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برترین گوشی های سال 2014 معرفی شد

گوشی هوشمند که این روزها یک واژه کاملا معمول محسوب می‌شود و در بیشتر خانواده‌های ایرانی و غیرایرانی یافت می‌شود،‌ دستگاه نوظهوری است که تاریخ تولد آن به حدود یک دهه قبل می‌رسد و با این وجود توانسته است به محبوب‌ترین ابزار در دنیای فناوری تبدیل شود. محبوبیت گوشی هوشمند به قدری افزایش یافته است که چندی پیش مرکز تحقیقاتی گارتنر اعلام کرد تنها در فصل سوم سال 2013 بیش از 250 میلیون دستگاه از آن فروخته شده است و احتمال می‌رود بیش از نیمی از 1.8 میلیارد تلفن همراهی که امسال در سراسر جهان فروخته می‌شوند،‌ گوشی هوشمند باشند. از این‌رو، هم‌اکنون که سال 2013 میلادی رو به‌پایان است بررسی وضعیت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی طی سالی که گذشت خالی از لطف نخواهد بود.

10 گوشی هوشمند برتر سال 2013

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ رقابتی شدن بازار جهانی گوشی هوشمند باعث شده است تا هر روز مدل‌های جدید از این محصول با امکانات مختلف به دست کاربران برسد. این مسئله کار را برای انتخاب لیست بهترین گوشی‌های هوشمند جهان دشوار کرده است. اما مرکز تحقیقاتی IDC با همکاری مرکز TechRadar مطالعه  گسترده‌ای را انجام داده‌اند تا بر اساس امکانات داخلی، شکل ظاهری، توانایی، قدرت باتری، میزان فروش و برخی معیارهای دیگر بهترین گوشی‌های هوشمندی عرضه شده در سال 2013 را انتخاب کنند. لیست این گوشی‌ها به قرار زیر است:
  1. HTC One: این محصول برای کسب عنوان قهرمانی رقبای سرسختی را پشت‌سر گذاشته است و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به بدنه فلزی،‌ رابط کاربری پیشرفته و دوربین هوشمند با قابلیت تصویربرداری در گستره بالا اشاره کرد.
  2. LG G2: این محصول بهترین گوشی محسوب می‌شود که تاکنون در شرکت LG ساخته شده است و تفاوت اصلی آن با دیگر گوشی‌ها، جمع شدن همه دکمه‌های سخت‌افزاری در کنار لنز دوربین و همچنین بدنه یکپارچه است.
  3. Galaxy S4 سامسونگ: این گوشی هوشمند به واسطه دوربین پیشرفته، نمایشگر شفاف، باتری پردوام، طراحی زیبا و ... محبوبیت فراوانی بین کاربران دارد و اندکی گران‌تر از مدل‌های مشابه فروخته می‌شود.
  4. iPhone 5S اپل: این گوشی هوشمند پردازنده 64 بیتی دارد و ضمن داشتن نمایشگر فوق‌باکیفیت، نخستین محصولی محسوب می‌شود که برای آن اسکنر هوشمند مخصوص تشخیص اثر انگشت در نظر گرفته شده است.
  5. Moto G موتورولا: این محصول نسبت به قیمت خود یک گوشی هوشمند ایده‌آل محسوب می‌شود و با تمام مدل‌های مشابه موجود در بازار رقابت می‌کند. موتورولا این گوشی را با مدیریت شرکت گوگل تولید کرده است.
  6. HTC One mini: این گوشی هوشمند نمونه کوچک شده مدل One محسوب می‌شود و بدنه آن از جنس پلی‌کربنات ساخته شده است. بسیاری از قابلیت‌های این محصول نسبت به مدل بزرگتر تغییر یافته است و لوازم جانبی در جعبه آن بسیار قابل ملاحظه است.
  7. Galaxy Note 3 سامسونگ: این محصول بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی طبقه‌بندی می‌شود و نمایشگر 5.7 اینچی دارد. برای این فبلت یک قلم هوشمند هم در نظر گرفته شده است و کارشناسان آن را یک تبلت جیبی می‌نامند.
  8. Lumia 520 نوکیا: این محصول ضمن داشتن ظاهر زیبا، نمایشگر باکیفیت دارد و قابلیت‌های دوربین دیجیتالی آن بسیار متمایز است. قابلیت‌های پیشرفته و قیمت ارزان مهم‌ترین نکات در مورد این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.
  9. Xperia Z1 سونی: این گوشی هوشمند ضدآب دوربین دیجیتالی 20.7 مگاپیکسلی دارد و پردازنده چهارهسته‌ای آن امکان اجرای برنامه‌های سنگین را فراهم می‌کند. بخش رو و پشت این گوشی هوشمند از نوعی شیشه ضدخش ساخته شده و آن را بسیار زیبا کرده است.
  10.  Nexus 5 گوگل: این گوشی هوشمند نخستین محصولی محسوب می‌شود که روی آن سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat نصب شده است و به خاطر قیمت ارزان و قابلیت‌های فراوان، محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده است.

10 گوشی هوشمند برتر سال 2014

اگرچه سال 2014 میلادی هنوز از راه نرسیده است، اما کارشناسان مرکز First Reporter از هم‌اکنون لیست 10 گوشی هوشمند برتری که قرار است در این سال وارد بازار شوند را به قرار زیر منتشر کرده‌اند:

  1. Galaxy S5 سامسونگ: این گوشی هوشمند نمایشگر منحنی دارد که در هر اینچ مربع آن 560 پیکسل به‌نمایش درمی‌آید. برای این گوشی دوربین 16 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی، پردازنده 8 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و بدنه فلزی در نظر گرفته شده است.
  2. iPhone 6 اپل: این گوشی هوشمند برپایه سیستم‌عامل iOS 8 عرضه می‌شود و بدون هرگونه کلید سخت‌افزاری همراه با دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر لمسی 4.9 اینچی به دست کاربران می‌رسد.
  3. LG G Flex: این گوشی هوشمند نمایشگر منحنی 6 اینچی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، دوربین 13 مگاپیکسلی و رم 2 گیگابایتی اشاره کرد.
  4. Galaxy F سامسونگ: این محصول سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ را معرفی می‌کند که احتمال می‌رود در آن تاکید فراوان بر دوربین دیجیتالی شود.
  5. HTC M8: برای این گوشی هوشمند نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 2 هزار پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و دوربین سه‌بعدی در نظر گرفته شده است.
  6. Galaxy Note 4 سامسونگ: این محصول پردازنده 8 هسته‌ای دارد و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.
  7. Lumia 1820 نوکیا: این گوشی هوشمند دوربینی مبتنی بر فناوری Lytro Style دارد و نخستین گوشی برپایه سیستم‌عامل ویندوز 8.1 مایکروسافت محسوب می‌شود.
  8. Xperia Z2 Avatar سونی: روی این گوشی هوشمند نسخه 4.4 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم 3 گیگابایتی، پردازنده 8 هسته‌ای و دوربین 20.7 مگاپیکسلی اشاره کرد.
  9. BlackBerry Q30: این گوشی هوشمند پردازنده 2.3 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و نمایشگر 4 اینچی دارد و شرکت بلک‌بری امیدوار است به واسطه آن محبوبیت از دست رفته خود را بازیابی کند.
  10.  HTC Butterfly 2: برای این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای، نمایشگر 5.2 اینچی Full HD، دوربین UltraPixel و اسپیکرهای استریو BoomSound در نظر گرفته شده است.

10 تولیدکننده برتر گوشی در سال 2013

این روزها انواع گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مختلف در کارخانه‌ها و کشورهای مختلف به تولید می‌رسند و روانه بازار جهان می‌شوند. اما کارشناسان مرکز IDC بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست 10 تولیدکننده برتر تلفن‌همراه در 2013 را به قرار زیر اعلام کرده است:

  1. سامسونگ: این شرکت که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است، در سال 2013 میلادی درآمدی بالغ بر 17 درصد از کل درآمد تولید ناخالص ملی کره را از آن خود کرد.
  2. نوکیا: این شرکت فنلاندی بین سال‌های 1998 تا 2012 میلادی بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان بود و در اواسط سال 2013 میلادی به مایکروسافت فروخته شد.
  3. اپل: این شرکت آمریکایی همواره به واسطه سیستم‌های سخت‌افزاری خود شهرت جهانی داشته است و با مدل‌های مختلف iPhone توانسته است سومین تولیدکننده برتر تلفن‌همراه در جهان شود.
  4. ZTE: این شرکت چینی در سال 1985 تاسیس شد و زیر نظر "وزارت هوا و فضا چین" اداره می‌شود. این شرکت هم‌اکنون در بسیاری از کشورها از جمله آلمان، هنگ‌کنگ، استرالیا و آمریکا بشیترین محبوبیت را دارد.
  5. LG: این شرکت کره‌ای در حوزه تلفن‌همراه به یک ابرقدرت تبدیل شده است و پس از سامسونگ، Hyundai و SK Group بزرگترین شرکت در کره جنوبی محسوب می‌شود.
  6. هووآوی: این شرکت چینی بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان محسوب می‌شود و در سال 1988 تاسیس شده است. هووآوی در سال 2012 حدود 19 میلیارد دلار درآمد کسب کره است.
  7. بلك‌بري: دفتر این شرکت نیمه‌ورشکسته در کانادا واقع شده است. این شرکت پیش‌تر با نام RIM شناخته می‌شد و این روزها تلاش می‌کند با نسل جدید گوشی‌های هوشمند بازهم نزد مردم محبوب شود.
  8. موتورولا: یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود و بیش از یک سال است که به شرکت گوگل فروخته شده است. طی چند سال اخیر از محبوبیت محصولات آن به‌شدت کاسته شده است.
  9. سونی: این شرکت ژاپنی که در سال 1946 تاسیس شده است، ابتدا با همکاری شرکت سوئدی اریکسون گوشی تولید می‌کرد و هم‌اکنون دو سالی می‌شود که بار دیگر به تنهایی در این بازار حضور یافته است.
  10.  اچ‌تي‌سي: این شرکت تایوانی در سال 1997 تاسیس شد و ابتدا فقط بر پایه سیستم‌عامل ویندوزموبایل گوشی می‌ساخت. این شرکت در سال‌های اخیر محبوبیت خود را نزد کاربران جهانی از دست داده است.

10 ابزار موبایلی برتر در سال 2013

  1. فیس‌بوک: ابزار موبایلی شبکه اجتماعی Facebook در سال 2013 بیش از 103 میلیون مشترک داشت و میزان استفاده از آن نسبت به سال قبل 27 درصد بیشتر شد.
  2. Google Search: این ابزار موبایلی در این سال بیش از 75 میلیون مشترک داشت و میزان استفاده از نسبت به سال قبل 37 درصد افزایش یافت.
  3. Google Play: تعداد مشترکان فعال این ابزار 73 میلیون نفر بود که میزان استفاده از آن 28 درصد بیشتر شد.
  4. YouTube: در سال 2013 بیش از 71 میلیون نفر از این ابزار موبایلی استفاده می‌کردند و میزان استفاده از آن 27 درصد افزایش یافت.
  5. Google Maps: این ابزار 68 میلیون مشترک فعال داشت و میزان استفاده از آن نسبت به سال قبل 14 درصد بیشتر شد.
  6. Gmail: ابزار موبایلی سرویس پست الکترونیکی گوگل بیش از 64 میلیون مشترک داشت و میزان استفاده از آن در سال 2013 میلادی 29 درصد رشد کرد.
  7. Instagram: این ابزار در سالی که گذشت 31 میلیون مشترک را شامل شد و میزان استفاده از نسبت به سال 2012 رشد 66 درصدی را تجربه کرد.
  8. Maps اپل: این ابزار 31 میلیون مشترک فعال را در اختیار گرفت و محبوبیت آن نزد کاربران 64 درصد رشد کرد.
  9. Stocks: این ابزار در سال 2013 شامل 30 میلیون مشترک فعال می‌شد و رشد آن نسبت به سال قبل 32 درصد اعلام شد.
  10.  توئیتر: ابزار موبایلی این شبکه اجتماعی در سال 2013 بیش از 30 میلیون مشترک فعال داشت و محبوبیت آن نزد کاربران 36 درصد بیشتر از سال قبل شد.

در پایان، بد نیست بدانید مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش‌بینی کرده است که سال 2019 میلادی بیش از 9.3 میلیارد مشترک تلفن‌همراه در جهان وجود دارد که البته 60 درصد آن‌ها معادل 5.6 میلیارد نفر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند. با این آمار و ارقام به‌راحتی می‌توان دریافت که گوشی هوشمند نه تنها این روزها محبوبیت فراوانی دارد، بلکه دست‌کم تا پایان دهه جاری هم از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18580 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/10/07 تعداد مشاهده: 2720
سافت گذر